Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2017 12:31 - ИГРА
Автор: valgospodinova Категория: Поезия   
Прочетен: 401 Коментари: 0 Гласове:
0



Погледна ме и знаех, какво си мислиш ти .

Изпиваш ме бавно, поглъщаш ме с очи .

Притесняваш ме -корема ми се сви,

приближаваш се- сърцето бързо започна да тупити.

И бавно е, все едно ме мъчиш ти .

Преценяваш ме  - дали в очите желание гори.

Преглъщам бавно - но буцата в гърлото  още си стои.

Ръцете ти на кръста ми, дъха ти в моите коси -

настрънах, изпъчих се в опит да те стигна с рамене,

но ето мъчиш  ме, отстъпваш от мен -карчка, две.

Новобранка съм, но разбрах, че постановка е това.

Погледа ти дава ми увереност,че ще спечеля в таз игра.

Отстъпих грациозно  аз назад -

може първия бой твой да е, но не и цялата война.

Взирах се през  прозореца и мълчах .

Бях женствена, семпла, уверена в себе си стоях.

Усетих, че запъти се,  тръгна дръзко ти  към мен,

прекоси стаята, вече  беше устремен.

Обърнах се и казах - Спри, не можеш толкова лесно

ти със мен да си .

Глеадше ме жадно, присвиваше очи -

"Няма да е лесно" и като звяр във мен се впи.

Спчелих битка си малка, разбрах тогаз едва,

че ти хищника си, аз плячката във твоята yста .

Играта беше по- мащабна, не знаех за това -

побеждавайки те скромно, загубих цялата война.

Загубих свободата без да съм готова сега,

но спечлих любовта ти , лъвица - твоя слабост и искра.

 

 

 

 



Тагове:   стихове,   поезия,   отмен,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: valgospodinova
Категория: Поезия
Прочетен: 8509
Постинги: 6
Коментари: 10
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031