Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2017 00:15 - Те казаха
Автор: valgospodinova Категория: Поезия   
Прочетен: 407 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 27.03.2017 10:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 Те казаха - била съм слаба, за в бъдеще така ще е -така е и сега.
Аз мисля друго по въпроса, но няма да се оправдавам, щом сте казали -Нека е така!
Преди приемах го като об
идa. Смятах,че не ме познават явно те, но когато чух тези думи и от близък - те наранихаа моето сърце.
Нима е толкоз трудно мълчанието ми разбереш  - 
Не е, просто трябва малко да помислиш и да се поспреш.
С тишината   казвах повече отколкото с думи бих могла да обесня,
но щом  действията трудно се разбират, сега налага се да разясня.
Не бях го искала или планувала- ненадейно аз открих,

срещу злоба, завист  и писъци простичък метод разкрих.

Аз казвам им малките хора, а те ходят с най- високо дигната глава,
 но всичко това е отгоре на химерното им самучувствие и самота.

Опитвах се да ги отбягвам, не харесвам драма,
предпочитам истински неща.

Oбаче те навсякъде са и на тъпите им забележки
започнах да отговарям с тишина.

Че какво друго трябва да направя, да се впускам в техния сценарий,

да игррая роля та им аз от жал, или да започна да се защитавам

в битка рицър срещу изнемощял.

Не искам да ги оскърбявам като изричам гласно онова

дето  тъй отчаяно прикриват с арогантност и със суета.

Може би не само аз мисля, че  малки и прозрачни изглеждат в мига
, когато  почнат да унижават и да подтискат честните с дела.
Тогава просто ставам и обръщам си гърба, разбрала

че са прекалено много и нама как да променя света.

За това слабa ме  наричай.. Щом го вярваш вече знам..

Но извинявай трябва да тръгвам ,за другото се сещай сам.... 



Тагове:   стихове,   поезия,   отмен,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: valgospodinova
Категория: Поезия
Прочетен: 8534
Постинги: 6
Коментари: 10
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930